الأحد، 21 يونيو 2009

صوت الضعيف!!!


صوت الضعيف................
ب
عمره ماكان يوم يتسمع...............


حتى ولو..................


شغل معاه مليون مكبر صوت.............


أصل الضعيف ....صوته ضعيف!؟


بس ده مش ضعف صوت.......ايوه ده اصبح ضعف موت


خايف يقول الحق! ويقول لكل الناس...........


ويطلع الاحساس .. الى اندفن جواه.........


.صوت الضعيف عمره ماكان أبدا ضعيف

.إحنا الى عايزينه ضعيف...........


طب ليه كده!!؟..........


.ده إنت بعزمك وبإرادتك ....هتنقذ الملايين؟...........


وتعلى صوت عبدين...........


وتروح تسد الدين..........


فوقو بقى !!!


بينا بقى .........ننقز المليين.........
ونحرر المساجين........


من سجن ضعف الصوت ...........


ونقول بأعلى صوت...............


خلاص؟


"معدناش خيفين"

هناك 10 تعليقات:

  1. السلام عليكم
    اولا كده انا عايزاك تعتبرني اختك الكبيرة فهتكلم و ياريت ما تزعلش مني
    الخاطرة اللي انت كاتبها جميلة جدا و فكرتها حلوة
    بس المشكلة في الاخطاء الاملائية الكتير
    ننقذ و الملايين و خايفين
    ياريت تراجعها كويس و تصلحهم
    اتفقنا
    اتمنى ان كلامي ما يزعلكش مني
    و اتمنى اشوفلك حاجات تانية كتير
    تقبل تحياتي و مروري
    لو كلامي هيضايقك ببساطة كده امسحه و انا مش هزعل

    ردحذف
  2. وعليكم السلام
    :)
    اولاً: يشرفنى ان اكون اخوكى
    وثانيا: ان انتى تمرى هنا فى اى وقت وتشرفينا
    ثالثا:بقى ان البوست ده انا الى مألفه فعلاً بس مش أنا الى كتبته لانى مكنتش فاضى سعتهااختى الصغيره هيا الى كَتَبتُه
    ورابعاً: ان أنا مبشيلش تعليقات حد دى حريه شخصيه
    وحقك تكتبى الى فى نفسك واتمنى تنورى مدونتى دائما
    وتبقى وخده اول تعليق كده علطول ماشى يا.........
    مجنوووووووونه.........:)

    ردحذف
  3. أزيك يا سيف

    مبروك المدونة الجديدة والف مبروك على البوست الجديد وهو حلو قوى وان شاءالله مانخافش ابدا ونقول الحق مهما كلفنا ...

    انا كمان لسه عامل مدونه جديدة واتمنى تزورنى وان شاءالله نكون اصدقاء ونتابع بعض ونتبادل التعليقات ولو شايف اى حاجة عندى مش عجباك تقولهالى بصراحة وانا كمان اقولك بصراحة علشان اقدر اصلحها .

    تحياتى

    Mohannd

    ردحذف
  4. مبروك المدونه وتحياتى على موضوعك الرائع

    بس بلاش تخلى اختك الصغيره تكتبلك تانى مره

    سلام

    ردحذف
  5. انا جيت علشان افرسك زي ما انت عاوز اهو
    بص يا ابنى
    حقولك يا ابنى لأنك كاتب ان سنك 16 سنة ف يا دوب قد ابنى
    الكلام كويس
    بس خد بالك ان ساعات الضعف بيولد صوت عالى و صوت عالى جداااا علشام الناس تسمعه
    بس برضه من ضعفه بيكون صوته العالى ضعيف فى قوته
    و على فكرة الانسان القوى ساعات بيكون صامت
    لان ساعات الصمت بيكون اقوى من الكلام
    تحياتي ليك
    و مبروك المدونه
    سلام

    ردحذف
  6. انا مش هختلف كتير عن التعليقات اللى فاتت
    ولازم تستفيد منها

    انا هكون متابع معاك
    لا تقلق

    ردحذف
  7. spider boy
    **********
    مشكور مهند على التعليق الجميل وإن شاء الله نبقى اصحاب على طول.
    ______________________________________

    لاسع افندى
    **********
    مشكور على مرورك اخى وإنشاء الله هكتب لنفسى بعد كده:)
    ______________________________________

    واحده مفروسه
    ************
    يشرفنى ان اكون ابنك :)
    شكرا على مرورك
    اتمنى تزورينا كده على طول.
    _____________________________________

    بحب الحكومه
    **********
    ماشى مش هقلق مادمت انت جنبى:)
    مشكور على مرورك اخى

    ردحذف
  8. احمد منيا القمح16 يوليو 2009 في 10:07 ص

    الف مبروك يا سيف وربنا يجعلها منارة للخير ومزياعا لصوت الحق

    ردحذف
  9. يلعبك لوحدك يا سيف أنا واحد من الناس مش عاوز أفضحك يمجتهد

    ردحذف
  10. ماشاء الله جميلة جدا واذا كان عن اذنك اعملها copy
    عندي وسلمت يداك

    ردحذف

سمعنى صوتك